- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2005/2006
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2007/2008
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2008/2009
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2009/2010
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2010/2011
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2011/2012
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2012/1013
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2013/2014
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2014/2015
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2015/2016
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2016/2017
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2017/2018
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2018/2019
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2019/2020
- SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2020/2021
Nadpis
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Sint, adipisci, quibusdam, ad ab quisquam esse aspernatur exercitationem aliquam at fugit omnis vitae recusandae eveniet.
Inventore, aliquam sequi nisi velit magnam accusamus reprehenderit nemo necessitatibus doloribus molestiae fugit repellat repudiandae dolor. Incidunt, nulla quidem illo suscipit nihil!Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit.
Nadpis
SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI 2005/2006
SÚKROMNÉ ŠPORTOVÉ GYMNÁZIUM
Trenčianske Teplice
SPRÁVA O VÝCHOVNO-VZDELÁVACEJ ČINNOSTI,
JEJ VÝSLEDKOCH a PODMIENKACH
za školský rok 2005/2006.
(podľa vyhlášky MŠ SR č. 9/2006 Z. z.)
- umiestnené v priestoroch školy na Centrálnej informačnej tabuli
- umiestnené na www.ssg.edupage.sk
I. ZÁKLADNÉ IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE O ŠKOLE
- názov školy – Súkromné športové gymnázium Trenčianske Teplice
- adresa školy – SNP 6, 91451 Trenčianske Teplice
- tel./fax : 032 655 2677 ...... Gričová Ľubica – vedúca sekretariátu a agendy školy
0903(5) 45 46 47 ... Mgr.Dušan Sádecký - riaditeľ
0903 45 19 82 ...... Ježík Daniel – štat. zástupca riaditeľa
0903 686 135 ........ Urban Matej - zástupca pre MVČ
- E-mail školy : sport.skola@zoznam.sk, web page : www.ssg.edupage.org
- zriaďovateľ školy : SAKISPORT SLOVAKIA, s.r.o., Staničná, 91105 Trenčín
- Vedúci zamestnanci školy :
- riaditeľ školy .......... Mgr. Dušan Sádecký
- štat. zást. riad. škol ... Daniel Ježík
- zástupca pre VVČ .... Mgr. Ján Hudec
- zástupca pre MVČ ... Matej Urban
- štatistické údaje školy :
a) poradné orgány
- predmetová komisia športu a telovýchovy / Mgr. Dušan Sádecký, Mgr. Lenka Bokesová /
- predmetová komisia spoločensko-vedných predmetov / Mgr. Oľga Červená /
- predmetová komisia humanitných predmetov / Mgr. Alena Čejková /
- výchovní poradcovia / Mgr. Ján Hudec, Mgr. Katarína Jurgová /
- komisia BOZP / Ing. Helebrant /
b) počet žiakov školy
- k 15.9.2005 : 22
- k 30.6.2006 : 28
c) prijímacie skúšky
- počet novo prijatých žiakov k 15.9.2005 : 9
- počet prijatých žiakov počas šk.r. 2005/6 : 6
- počet preradených žiakov počas šk.r. 2005/6 : 0
d) prijatí žiaci do Primy a Kvinty
- prijatí žiaci do Primy : 3
- prijatí žiaci do Kvinty : 6
e) výsledky hodnotenia a klasifikácie žiakov podľa poskytovaného stupňa vzdelania
- prví maturanti opustia našu školu až v r. 2009
- osemročné štúdium nezakladá nižší stupeň vzdelania
- povinnú školskú dochádzku ku dňu 30.6.2006 nemá zatiaľ ukončenú ani jeden žiak
f) zoznam študijných odborov a zameraní, učebných plánov
- študijný odbor 7902 5 76 gymnázium - telesná výchova, osemročné štúdium s
vyučovacím jazykom slovenským
- učebný plán školy schválený MŠ dňa 25.8.2005
g) počet zamestnancov a kvalifikovanosť k 30.6.2006
- pedagogickí zamestnanci (celkovo) : 11,
- kvalifikovaní: 10
- doplňujú kvalifikáciu : 1
- nepedagogickí zamestnanci : 4
h) ďalšie vzdelávanie pedagogických pracovníkov
- PF Trnava -1
- Vedenie podporovalo a podporuje odborný rast učiteľov, uvádzajúcich a začínajúcich učiteľov ( MPC Trenčín, KPPP Trenčín )
i) aktivity a prezentácie školy na verejnosti
- „Stredoškolák“ (Trenčín) – účasť na výstave stredných škôl
- Celosvetový beh „World Harmony Run“
- Európske tenisové turnaje U12 – „Small Lobik“ a U16 – „School Lobik“
j) zapojenie školy do projektov
- Otvorená škola, Klokan, športové projekty sekcie športu MŠ, ...
k) výsledky inšpekčnej činnosti na školy
- Inšpekcia MŠ v ekonomickej oblasti prebehla a nezaznamenala žiadne porušenie finančnej disciplíny.
- Pracovná atmosféra na škole bola priaznivá i napriek dlhotrvajúcej komplexnej školskej inšpekcie na výchovno-vzdelávací proces, ktorá narúšala pracovnú atmosféru na škole. Nakoľko nie je vypracovaný záver MŠ, neprislúcha nám písať obsah ani závery z tejto inšpekcie do správy za šk.rok 2005/6.
l) priestorové a materiálno-technické podmienky školy
- úpravami bolo zriadených 7 tried, zborovňa, WC chlapci, WC dievčatá, sprchy pre chlapcov, sprchy pre dievčatá
- inštalovaná bola nafukovacia hala, ktorá vysoko skvalitnila tréningový proces na škole
m) finančné a hmotné zabezpečenie výchovno – vzdelávacej činnosti OŠG v školskom roku 2005/2006 (Spracované podľa § 2 ods. 1 písm. m) Vyhlášky MŠ SR č. 6/2006 Z.z.):
- dotácia zo štátneho rozpočtu na žiakov – normatív – spolu 1.032 tis. Sk
- príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením OŠG od rodičov - spolu 346,8 tis. Sk
- finančné prostriedky prijaté na vzdelávacie poukazy - spolu 19,2 tis. Sk
- finančné prostriedky získané od právnických osôb (zmluvní partneri) - spolu 645 tis. Sk
poznámka : 288 tis. Sk bolo použité na úhradu záväzkov z minulého školského roku
- iné finančné prostriedky získané podľa osobitných predpisov – dotácia z Úradu vlády SR na bežnú prevádzku (opravy a údržba, učebnice a učebné pomôcky, nákup športového náradia pre špeciálnu športovú prípravu - 75 tis. Sk
n) plnenie koncepčného cieľa školy na šk.r. 2005/6
- cieľ, spôsob sledovania cieľa, vyhodnotenie plnenia
- Hlavné východiská, koncepčné zámery OŠG a ciele výchovno-vzdelávacej práce boli zakotvené v pláne práce školy, vnútornom poriadku školy, ako aj v organizačnom a pracovnom poriadku školy.
- Výchove sa kládol dôraz na formovanie pozitívnych morálnych a vôľových vlastností a všestranný rozvoj osobnosti žiakov. Vo vzdelaní je prioritou poskytnutie všeobecného stredného vzdelania.
- Realizácia výchovno-vzdelávacích zámerov bola zhodná so stanovenými cieľmi v súlade s platnými učebnými plánmi a učebnými osnovami. Škola podľa záujmu žiakov a požiadaviek rodičov ponúka žiakom možnosti výberu voliteľných a nepovinných predmetov v plnom rozsahu učebných osnov.
- Celoročné plány boli presne stanovené s pohľadom na dlhodobú koncepciu školy.
Plány sú schválené a akceptované pedagogickým zborom, zriaďovateľom, radou školy
a rodičmi. Ku koordinácii pedagogickej činnosti prispievali i tri predmetové komisie na
škole : humanitných predmetov, prírodovedných predmetov a športová PK.
- Organizačný a pracovný poriadok pedagogických pracovníkov a ostatných zamestnancov umožnil efektívne riadenie a koordináciu činnosti na škole.
o) dobré výsledky a nedostatky školy
- kvalifikovanosť – odbornosť pedagogických pracovníkov na vysokej úrovni
- vynikajúce umiestnenia žiakov školy v športových súťažiach v tenise a stolnom tenise
- nedostatok priestorov a vysoký prenájom od MÚ v Trenč. Tepliciach
p) úspešnosť školy pri príprave na povolanie a úspešnosť prijímania na ďalšie štúdium
- nakoľko škola ešte nemá prvých maturantov, túto problematiku ešte nemôže hodnotiť
- škola postupne pripravuje rodičov a žiakov cestou VP a KPPP na voľbu povolania
r) koncoročná klasifikácia :
- priemerný prospech žiakov celej školy : 1,98
- priemerný prospech triedy Prima : 2,43
- - „ - Sekunda : 1,82
- - „ - Tercia : 1,70
- - „ - Kvarta : 2,03
- - „ - Kvinta : 1,90
II. ĎALŠIE INFORMÁCIE O ŠKOLE
- Psychohygienické podmienky výchovy a vzdelávania sú na škole v strede spoločného záujmu žiakov, rodičov, trénerov, klubov aj učiteľov. Či je to rozvrh hodín, materiálno-technické podmienky vyučovania a tréningovej činnosti, alebo aj trávenie voľného času detí.
- Rozvrh hodín spĺňal psychohygienické podmienky a požiadavky žiakov a pedagógov. Ani zo strany rodičov neboli vznesené kritické pripomienky k rozvrhu, ani k organizácii práce na škole.
- Na hodnotenie práce pedagógov boli vypracované kritériá – pracovné náplne i pre ostatných zamestnancov, čo sa pri každom mesačnom vytýčenom pláne práce osobitne vyhodnocovalo. Informačný systém bol zabezpečený na vyhovujúcej úrovni na nástenkách školy, v zborovni a riaditeľni školy. Pracovná atmosféra a psychoklíma na vyučovacích hodinách bola v podstate pozitívna, rovnako pozitívna bola komunikácia medzi žiakmi a učiteľmi. Organizácia vyučovacieho procesu bola efektívna, výchovno-vzdelávacie ciele vyplývajúce z učebných osnov sa plnili. Podľa hospitačnej činnosti kvalita vyučovania z hľadiska činnosti pedagógov bola dobrá, organizácia vyučovacieho procesu bola efektívna, využívala sa hlavne mestská knižnica na predmet slovenský jazyk a literatúra. Rezervy sa prejavili v tvorivých metódach, prevláda ešte výkladová metóda, menej sa využíva problémové vyučovanie a skupinová práca.
Školská inšpekcia konštatovala, že efektivita vyučovania z hľadiska činnosti žiakov je vyhovujúca. Žiaci prejavujú, až na malé výnimky primeraný záujem o získané vedomosti, ktoré dokážu využiť a použiť pri riešení konkrétnych úloh. Rozsah a kvalita získaných vedomostí je v súlade s učebnými osnovami.
Na škole počas šk. r. 2005/06 sa nevyskytli a neriešili žiadne mimoriadne udalosti /alkohol, drogy, šikanovanie, krádeže a pod./, podobne sa nevyskytli ani vážnejšie úrazy.
Žiaci sú systematicky vedení k dodržiavaniu medziľudských vzťahov, práv dieťaťa. Vyjadrenia žiakov a rodičov pri ŠI v dotazníkoch boli veľmi priaznivé. Celková atmosféra bola dostatočne pokojná a priateľská.
- Voľnočasové aktivity žiakov napĺňa hlavne šport, konkrétne individuálna tréningová činnosť a účasť na školských krúžkoch.
- Informačný systém je na škole zabezpečený cestou Rady rodičov, internetovej stránky, žiackymi knižkami, ... Prebehli 2-krát celoškolské stretnutia, 3-krát triedne stretnutia, l-krát Otvorený deň....
Rodičia získavajú informácie o žiakoch prostredníctvom informačných letákov a skladačiek, prostredníctvom triednych učiteľov, výchovného poradcu a ostatných vyučujúcich. Dôverné informácie o zamestnancoch a žiakoch sú zabezpečené pred zneužitím.
- Spolupráca s inými fyzickými a právnickými osobami, podieľajúcimi sa na výchove
a vzdelávaní je na slušnej úrovni. Hlavným partnerom je školský športový klub :
ŠK TCTT & SAKI Trenčianske Teplice.
- Rôzne akcie a podujatia :
- organizácia Európskeho tenisového turnaja detí do 12 rokov – SMALL LOBIK, 23.-27.8.2005
- účasť na cezpoľnom behu „Košeckého memoriál“ – Trenčianske Teplice
- aktívna účasť všetkých žiakov na celosvet. štaf. behu WORLD HARMONY RUN
- Celosvetový deň rodičov /spoločenský program žiakov pre rodičov a pedagógov
- Týždeň testovania výkonnosti žiakov v SPRv, SPRs, TV
- Deň funkčnej diagnostiky / s odborníkom p. Olšákom - Dukla Trenčín
- Účasť na celoslovenskom turnaji v bedmintone, žiakov ZŠ a SŠ v Šuranoch /4 ch, 4 d
- Školské rebríčkové turnaje v tenise a stolnom tenise /september-október/
- Práce žiakov na školských športových projektoch /september-október/
- Cvičenie v prírode - Ochrana človeka a prírody
- Priateľské súťaže a tréningy (sparingy)
III. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
- Prerokovanie správy na gremiálnej porade vedenia a so zriaďovateľom prebehlo v októbri r. 2006.
- Zverejnenie správy na centrálnej tabuli školy a na www.stránke školy bolo uskutočne-né v decembri r. 2006, po predchádzajúcom schválení zriaďovateľom a na ¾-ročnej klasifikačnej porade v novembri r.2006.
V Trenčianskych Tepliciach, 20.11.2006
Daniel Ježík, za zriaďovateľa školy Mgr. Dušan Sádecký, riaditeľ školy